ARCULATTERVEZÉS

ARCULATTERVEZÉS

Hass az érzelmekre!
Nem elég valami szépre, színesre, modernre gondolni. A jó arculat a vállalkozásod személyiségér tükrözi.
Nem tudod, hogyan csináld?
Mi megmutatjuk, arculattervezés cégedre szabva!

NÉVJEGYKÁRTYA KÉSZÍTÉS

Kerülj be a köztudatba kreatívan!
Egyet értesz abban, hogy fontos az első benyomás? Ez az aprócska „papír” lehet a legnagyobb ütőkártyád!

LOGÓ TERVEZÉS

Hagyj mély nyomot!
Egyedi lógó nélkül nincs márkaépítés, brand erősítés, vásárlói hűség. Ugye te épp az ellenkezőjére vágysz? 

Logó, design, grafika

Hagyj mély nyomot!

Már unásig taglaltuk, hogy hány millió weboldal terjeng a világhálón, hogy miért fontos a tartalommarketing, és hogy miért fontos a webergonómia, azonban konkrétan a designról,a  megjelenésről még nem igazán beszéltünk.

Nagyban hozzájárul ahhoz a pár tized másodperces döntéshez, miszerint marad e a látogató, avagy átkattint.

céges arculattervezés

Kerülj be a köztudatba kreatívan!

Arculat = Imázs?

Gyakori az arculat és az imázs egybemosása, viszont korántsem ugyan az!

Arról, hogy milyen a cég imázsa, nem igazán ő dönt, hiszen ez egy több tényezőkből összetevődő érzet/érzés, ami kialakul a vásárlók, ügyfelek körében. Például a barátságtalan ügyfélszolgálat, vagy egy kesze-kusza honlap nem túl pozitív hatású.

Mégsem mondhatjuk, hogy nincs beleszólásod, hiszen minden rajtad múlik: kik az alkalmazottak, milyen a környezet, milyen a weboldalad és az is, hogy milyen a cég arculata.

A letisztult, érzelmekre ható, ám nem túlspirázott vizuális elemekkel kialakított, gondos, aprólékos arculattervezés, mely lehetővé teszi, hogy a céged minden megjelenési felületen ugyan azt a hatást érje el.

arculattervezés

Lássuk milyen elemekből áll az arculat!

Színek, logó, visszatérő grafikai elemek…

Abban egyet érthetünk, hogy az arculat nem más, mint a cég vagy vállalkozás személyisége. Megmutatja, hogy mivel foglalkozik a weboldal tulajdonosa, milyen a személyisége, milyen értékeket képvisel, és az oldalon használt színek, betűtípusok, formák, vagyis az arculat elemeiből asszociálhatunk arra, hogy nekünk szimpatikus-e az adott weboldal avagy nem. Hisz abban a pár tized másodpercben amikor a látogató eldönti, hogy skip-peli az oldalt, vagy sem, nem csupán a webergonómia, de a desig is szerepet játszik.

Ahhoz, hogy valóban a cégedet, vállalkozásodat tükröző arculata legyen a weboldaladnak, nem elég valami szépre, színesre, modernre gondolni.  Fontos, hogy a potenciális ügyfelek, vásárlók fejével gondolkozz, hass az érzelmeikre, ugyanakkor tájékozást kapjanak a cég profiljáról.

Nem véletlen fontos az egységes arculat, melynek alapja a logó, azt követhet minden más:

  • a honlap, a Facebook hirdetések, a Google kampányok, névjegykártya, környezet, levélpapír, cégtábla, céges autó, stb.

A jó arculat ismérvei:

  • Legyen letisztult és egységes.
  • Áttekinthető- azonnal derüljön ki, hogy miről is szól.
  • A design legyen aktuális és modern, de feleljen meg a marketingpozicionálásnak.
  • Kreatív! – A grafikus bátran engedje el a fantáziáját, de ne az ő és ne is a cégvezető ízlésének feleljen meg, hanem sokkal inkább a potenciális ügyfelek, vásárolók érzelmeire hasson.
  • Áttekinthető-e? Tudom-e első blikkre, hogy miről szól, mit akar eladni?

A színek varázsa

Bármennyire is furcsa, a minek körül vevő színek tudat alatt hatással vannak ránk:  érdeklődést kelhetnek, megnyugtathatnak, bizalmatlanná tehetnek, és még tucatnyi egyéb reakciót válthatnak ki belőlünk.

Tegyük fel, hogy egy gyermek játékokat forgalmazó webshop-pot üzemeltetsz, és te a feketét választod alapszínnek. Ami oké, hogy letisztult, és elegáns, de valószínűleg ezzel nem azt fogod sugallni, hogy ha nálad vásárol, akkor a gyerekük boldog és önfeledt lesz.

Így nagyon vigyázz! Az esetlegesen rosszul megválasztott szín bizony a kívánt hatás ellentétét válthatja ki a potenciális ügyfelekből, ami könnyedén a termék vagy szolgáltatás bukásához vezethet, így nem mindegy melyekre esik a voksod az arculattervezés során.

céges logók

Beszéljenek a színek:

  • Kék

A nyugalmat, a biztonságot, a bölcsességet, a szabadságot, az igazságot és a reményt szimbolizálja.

Tudtad?
Kék környezetben az emberek motiváltabbá válnak, nő a hatékonyságuk és a teherbírásuk.

  • Sárga

A kreativitást, az energikusságot, az életkedvet és az erőt szimbolizálja.

  • Piros

Az erőt, a szenvedélyt, az energiát, a vágyat és a dominanciát szimbolizálja.

Tudtad?
A piros szín a legtöbb esetben feltűnést kelt, ezért nem véletlen, hogy több weboldalon, hirdetésben találkozhatunk különböző árnyalataival. A piros szín továbbá önbizalmat sugároz, és tudat alatt a piros ruhát viselő emberek is magabiztosabbá válnak.

  • Fekete

A szigort, a gyűlöletet, a formalitást és az eleganciát szimbolizálja.

Tudtad?
Hiába a számos negatív jelző, az elegancia mindent visz, hisz számtalan luxusmárka logójában is a fekete szín a domináns, ezzel erősítve a „prémium”érzet.

  • Szürke

A kompromisszumokat, az egyszerűséget, az egyhangúságot, a megfontoltságot, és a komolyságot szimbolizálja.

  • Fehér

Az őszinteséget, a jóságot, az egyszerűséget, a tökéletességet, a letisztultságot és az egészséget szimbolizálja.

Tudtad?
Talán eddig nem is figyelted, de nem csak az egészségügyi dolgozók viselik ezt a színt, hanem az egészségügyi termékek jelentős része is fehér csomagolásban pompázik.

  • Zöld

A nyugalmat, a harmóniát, a növekedést, a természetet, kényelmet szimbolizálja.

Tudtad?
A zöld a legkönnyebben érzékelhető szín az emberi szem számára, ezért nem véletlen, hogy a pénzügyi szektor cégei előszeretettel alkalmazzák.

grafikai tervezés

És egy utolsó jó tanács: elég egy-két szín, viszont azok következetes használata!

A megfelelően, érzelmekre ható vizuális elemekkel kialakított arculat több mint színek és formák halmaza. Lehetővé teszi, hogy a cég a filozófiáját közvetítse, azt az üzenetet, amit szeretne, meghatározza a cég vizuális kommunikációját!

* kötelező mező

SZOLGÁLTATÁSAINK

null

Weboldal és webáruház készítés

Ne bízd a vak szerencsére a sikereidet!Tovább olvasom »
google hirdetés

Google reklám

Szeretnél benne lenni a Google TOP10-be?Tovább olvasom »
null

SEO, azaz keresőoptimalizálás

Lépj a versenytársaid elé most!Tovább olvasom »
null

Facebook reklám

Cserkészd be a vásárlókat szórakozás közben!Tovább olvasom »
null

Email vagy blog marketing

7 érintés, és beindul az ügyfélszerzés!Tovább olvasom »
null

Arculattervezés

Tűnj ki a tömegből, légy egyedi!Tovább olvasom »

MUNKÁINKBÓL