E-MAIL MARKETING ÉS BLOG 

E-MAIL MARKETING

Te nagyon igyekszel, de így sem hatékony? Lehet, rosszul csinálod! Az e-mail marketing hatalmas lehetőségeket rejt, csak néhány dologra figyelni kell! Szeretnéd tudni, hogy mik azok?

BLOG

Vállalkozásod témája rendkívül érdekes? Gondoltál már arra, hogy blog formájában adod át az információt, ráadásul úgy, hogy ezzel az értékesítést is növelheted? Hidd el, ez könnyen lehetséges!

ADATBÁZISGYŰJTÉS

Szeretnéd INGYEN elérni a célközönséged? Az első lépés az adatbázisgyűjtés! Segítségével nagymértékben csökkenthetők a marketingre szánt forintok. Hogyan növeld a címlistád? Megmutatjuk Neked!

E-MAIL MARKETING ÉS BLOG

Hogyan gyűjtöd be az érdeklődőket?
Értékes tartalmakat nyújtasz?

Az e-mail, és a blog két igen különböző marketing eszköz, publikálási forma, de mégis könnyedén lehet párhuzamot vonni a kettő között. Segítségükkel értékes látogatókat irányíthatsz a weboldaladra, és az adatbázisgyűjtésben is segítségedre lehetnek.

A TITOK mindkettőben azonos = keltsd fel az érdeklődést, használj olyan praktikákat, melyekkel a látogatókat tovább olvasásra ösztönözheted.
Hogy csináld? Olvass tovább!

email adatbázis

Tudtad, hogy a webszövegírás
mindkettőnek az alapja?

Ha a világhálón jelen akarsz lenni, akkor számodra is elengedhetetlen a minőségi tartalmak gyártása. Akár a weboldaladat készíted, e-mail marketingezel, hirdetéseket indítasz, vagy szakmai blogot írsz, a szövegeid a legjobb névjegykártyáid. Írj érdekes tartalmakat, és a látogatóid hűségesek lesznek hozzád.

Ha folyton szövegelsz, így csináld!

Egyáltalán nem mindegy, hogy milyen tartalmakat adsz ki a kezedből.
Törekedj a minőségre, ebben nem a mennyiség az első!

  • Betűméret – Használj legalább 14-es betűméretet, hogy szövegeid jól áttekinthetőek, könnyen olvashatóak legyenek.
  • Sorhosszúság – Igyekezz 50-75 karakter közé szorítani a sorokat, ez segít az értelmezésben.
  • Színek – A betűk, és a háttér beállítása eltérő színű legyen, hogy az olvasás kellemes legyen a szemnek.
  • Struktúra – Építsd fel az írásod struktúráját, legyen meg a váz, így átláthatóbb, és informálóbb lesz, nem kalandozol majd el.
  • Szórakoztatás – Szánj időt a minőségre, tartsd fent folyamatosan az érdeklődést. Ha az olvasó megunja, akkor nagyon hamar kilép az oldalról.
  • Terjedelem – Se túl rövid, se túl hosszú. Figyelj arra, hogy a látogatók a túl hosszú szövegeket úgysem olvassák e, de a SEO miatt mégis kell a terjedelem. Szövegeid legyenek minimum 300, maximum 2000 szavasak.

Szerinted az e-mail
már idejétmúlt?
Tévedsz!

Az e-mail marketing egy folyamatosan fejlődő ágazat, amely az idők próbáját is sikeresen állja. Statisztikák szerint 2015-ben világszinten 205 milliárd elektronikus levelet küldtek el a felhasználók, de ez a szám folyamatosan nő. Dinamizmusát mutatja, hogy 2019-re 246 milliárdra becsülik az az évben elküldött levelek számát. Gondoltad volna?

A megfelelő technikákkal sikeresen lehet adatbázist építeni, és a meglévő ügyfeleket további vásárlásokra ösztönözni, de ne szaladjunk ennyire előre.

email marketing

E-mail rövid története:

  • 1971-ben küldte el első e-mail-jét Ray Tomlinson, az elektronikus levél atyja
  • 1972-ben használták először a @(kukac) jelzést, hogy elválasszák a küldő nevét a hálózattól
  • 1982-ben terjedt el a rövidített, mai napi használatos e-mail elnevezés
  • 1988-ban lett a lakosság számára is elérhető, korábban kizárólag katonai és kutatási célra használták
  • 1990-es évek elején jelentek meg a kéretlen reklámokat tartalmazó SPAM-ek
  • 1996-ban jelent meg a Hotmail, melyre elsőként lehetett ingyenesen regisztrálni
  • 1997-ben jött a Yahoo Mail
  • 2004-ben jelent meg csak a Gmail béta verziója
  • 2007-ben, mindössze 11 éve lett mindenki által használható
  • 2010 óta próbálja felvenni az e-mail-lel a versenyt a Facebook Messenger, de sikere azóta is töretlen

Ezek nélkül bele se kezdj!

hírlevél készítés

Az e-mail marketingnek két meghatározóan fontos eleme van.
Egyik a másik nélkül nem létezik!

  • e-mail cím adatbázis
  • érdekes, a feliratkozók számára értékes szövegek

Te a korábbi hírleveleid során ügyeltél a minőségre? Vagy inkább úgy voltál vele, hogy mindegy mit írsz, csak halljanak rólad? Ha a második csoportba tartozol, akkor biztosan sok leiratkozód van, vagy rengetegen megnyitás nélkül törlik leveleidet. Biztosan nem ez a célod! Hisz időt fordítasz rá, és az idő pénz. Ha egy picit több energiát tennél bele, akkor sokkal jobban csinálhatnád, de ha most éppen ezt olvasod, akkor az első lépést megtetted, nyitott vagy a változásra.

Mire figyelj?

Van néhány nagyon fontos dolog, amire érdemes odafigyelni az elektronikus levelek küldése során. Ha ezeket betartod, akkor garantáltan nagyobb megnyitási arányra számíthatsz, és ha többen olvassák el a leveleidet, akkor előbb utóbb a profit is emelkedni fog. Mindenkinek ez a célja, nem?

  • Mi az, amit elsőként lát a feliratkozó? A tárgy!

    Adj figyelemfelkeltő tárgyat a levelednek, mindenképpen hanyagold a SPAM jellegű üzeneteket, próbálj olyan mondatot beírni, ami érdekes a célközönséged számára. Érdemes számokkal, karakterekkel felturbózni ezt a rendkívül fontos mondatot. Ne feledd, a siker a megnyitási arányokon múlik!

  • Legyen személyre szóló a megszólítás!

    Ha már odáig eljutottunk, hogy a célszemély megnyissa a levelet, jó úton vagyunk, de jön is a következő buktató. Egy „Tisztelt Vásárló” megszólítással nem fogja magáénak érezni az üzenetet, próbálkozz személyesebb hangvétellel, például a „Szia!” célravezetőbb lehet.

  • Bevezető szöveg!

Próbáld az e-mail elejét minél izgalmasabbra, érdekesebbre kreálni. Nem szabad, hogy az olvasóid már az elején elunják magukat, mert akkor biztosan kilépnek. Boncolgass érdekes témákat is, törekedj arra, hogy a figyelmet folyamatosan fent tartsd, így végig fogják olvasni a leveleidet.

  • Adj valamit INGYEN!

    Az emberek mindent imádnak, amiért nem kell fizetniük. Próbáld őket úgy vásárlásra ösztönözni, hogy levásárolható kupont adsz, esetleg több termék esetén ingyen szállítást, vagy valamilyen konkrét ajándékot.

  • Használj képeket!

Törd meg valamivel a szövegeket, olvasóid örülni fognak, ha nem kell végtelen bekezdéseket olvasgatniuk. Képek segítségével, sokkal érdekesebbé, és látványossá teheted az e-maileket.

  • Lezárás!

Az e-mail végén hívd fel a figyelmét arra, hogy miért érdemes várnia, megnyitnia a következő levelet is, valamit mindenképpen helyezz el a weboldaladra mutató linket, gombot, hogy lehetősége legyen tovább foglalkozni vállalkozásoddal.

  • Búcsúzás!

Mindenképpen mellékeld az elérhetőségeket az e-mail legvégén, valamint a személyes hangvétel erősítése érdekében javasoljuk, hogy ne az XYC cég csapata legyen a végén, hanem egy konkrét személy.

  • Ki a feladó?

    Ne küldj olyan leveleket, melyekre a feliratkozók nem tudnak válaszolni. A noreply@, azaz a nevalaszolj@ kezdetű címek már az elején bizalmatlanságot szülnek. Add meg a lehetőséget a leendő vásárlóinak, hogy kérdezhessenek Tőled.

Ha ezekre odafigyelve igényesen, és érdekesen dolgozod ki a vállalkozás e-mail marketing stratégiáját, akkor rendkívül költséghatékony módon tudod elérni a régi vásárlókat, és újakat ösztönözhetsz a vásárlásra.

Úgy érzed, hogy ez túl nagy falat Neked, esetleg se időd, se energiád nincs egy hosszadalmas, előre megírt hírlevél sorozatot elkészíteni? Keress fel nyugodtan minket, az Online Marketing Studio készséggel segít Neked!

Tűnj ki a blogtengerből!

A blogolás néhány éve töretlen sikernek örvend Magyarországon, rengeteg témában íródott blogot rejt az internet. Maga a szó tulajdonképpen internetes naplót jelent, de manapság már nem csak un. EGO blogok, léteznek. Nagyon sokrétű témában lehet őket írni, akár egy vállalkozás is indíthat saját blogot, ahol az adott szakma érdekességeit boncolgatják. Rengeteg ingyenes platform létezik, ahová regisztrálva pillanatok alatt el lehet készíteni a saját internetes naplónkat, de akár a saját weboldaladon keresztül is készíthetsz bejegyzéseket. Összegezve tehát a blog az az internetes oldal, ahol magánszemélyek, vagy vállalkozások meg tudnak osztani olvasóikkal érdekes információkat, akár magukról, termékeikről, szolgáltatásaikról.

hogyan kell blogot létrehozni

5+2 TIPP, hogy egyedi lehess!

  • Határozd meg, hogy miről fogod írni a bejegyzéseidet. Személyes blog lesz, esetleg egy témát ölel fel, vagy a vállalkozásodról?
  • Ki lesz a célcsoportod? Hogyan fogod őket elérni?
  • Szánd rá az időt. Hisz csak akkor lesz minőségi a blogod, ha időt fordítasz az érdekes szövegek készítésére.
  • Csak olyan témában írj, amit szeretsz. Ha ez másként történik, akkor nem tudsz minőségi anyagot kiadni a kezedből.
  • Használj példákat, az olvasók szeretik az életszerű dolgokat, jó, ha bele tudják magukat képzelni az adott helyzetbe.
  • Írj rendszeresen!
  • Használj látványos, és témába illő képeket.
* kötelező mező

SZOLGÁLTATÁSAINK

null

Weboldal és webáruház készítés

Ne bízd a vak szerencsére a sikereidet!Tovább olvasom »
google hirdetés

Google reklám

Szeretnél benne lenni a Google TOP10-be?Tovább olvasom »
null

SEO, azaz keresőoptimalizálás

Lépj a versenytársaid elé most!Tovább olvasom »
null

Facebook reklám

Cserkészd be a vásárlókat szórakozás közben!Tovább olvasom »
null

E-mail marketing és blog

7 érintés, és beindul az ügyfélszerzés!Tovább olvasom »
null

Arculattervezés

Tűnj ki a tömegből, légy egyedi!Tovább olvasom »

MUNKÁINKBÓL