FACEBOOK REKLÁM 

FACEBOOK REKLÁM

Tisztában vagy azzal, hogy mekkora potenciált rejt magában a Facebook, mégsem vagy jelen?
Ha egy kis iránymutatásra van szükséged az online hirdetések világában, mert te is szeretnél minimális ráfordítással magas profitot elérni, akkor mi segítségedre leszünk!

FACEBOOK MANAGEMENT

Építs márkát, erősíts a brand-et, növeld a márkahűséget és természetesen a profitot! Ugye milyen jól hangzik? De hogy mit is takar?! A céges Facebook oldal teljes körű üzemeltetését, a grafikai munkától a szövegezésen át, a hirdetéseken túl, a folyamatos posztok kihelyezését, egy igazán interaktív felültet létrehozását.

✭Facebook hirdetés BRUTÁL KEDVEZMÉNYESEN!✭
De csak korlátozott ideig!

Önműködő kampány Neked!
Maximalizáld végre a bevételed!

Ha Te is szeretnél új vásárlókat, visszatérő ügyfeleket,
akkor keresd fel az ONLINE MARKETING STUDIO-t!

    * kötelező mező

    FACEBOOK VAGY GOOGLE?

    Úton, útszélen?

    Már unásig olvashattál/hallhattál arról, hogy miért fontos jelen lenni a Facebook-on, hogy Magyarországon több mint 6 millió a felhasználók száma, és a potenciális ügyfeleid, vásárlóid kb. 80%-a órákat tölt el netezéssel nap, mint nap.

    Az meg már csak hab a tortán, hogy ingyen (FB posztok), vagy relatív alacsony költségen (szponzorált FB hirdetés) szólíthatod meg őket.

    2017-es adatok szerint a magyar vállalkozások kb. 15%-a hirdet a online felületen (Facebook, Google), melynek aránya az utóbbi időkben rohamosan nő, hiszen aki ez idáig szkeptikus volt, az mára már felismerte a lehetőséget: Nem csupán a fogyasztói hűséget és a brand-et, erősítheted, javíthatod céged imázsát, de könnyű szerrel értékesítheted az általad forgalmazott terméket/ kínált szolgáltatást.

    hirdetés

    Ha te sem szeretnél háttérbe szorulni amiatt, mert

    • nem vagy jelen céges profillal,
    • vagy jelen vagy, de se időd, se ötleted, se energiád a folyamatos posztok kihelyezésére, a hirdetések indítására,
    • vagy azt sem tudod, hogyan kezdj neki,

    akkor most adunk néhány tippet, amiket ha megfogadsz, akkor az eredmény hamarabb kopogtat majd az ajtódon, mint várnád.

    facebookon

    Mi a különbség a Facebook és a Google hirdetések között?

    A válasz pofonegyszerű!
    • A Facebooknak megjelenés után fizetsz. Persze mondhatnánk azt is, hogy az is kattintás alapú, hisz minél többen kattintanak egy hirdetésre annál kevesebb a költés, de nyilván azért, mert több ember között oszlik el a költség. Tehát a Facebooknak a megjelenések után fizetsz.
    • A Google Display-nél egyértelműen kijelenthető, hogy kattintás alapú hirdetési forma.

    A lényeget már tudjuk, hogy mikor kell fizetni, de lássunk azért néhány gondolatot a Facebookkal kapcsolatban! Ha Te szívesebben olvasnál a Google-ről, akkor kattints ide!

    Miért érdemes jelen lenni a Facebook-on?

    Azt hiszem, ezt már eléggé kiveséztük, de ha te még mindig szkeptikus vagy, akkor beszéljenek a számok!

    • a Facebookon közel 3 milliárd fő érhető el
    • a magyarországi felhasználók száma 6 000 000 fő, melyből 2 800 000 férfi, 3 200 000 fő pedig nő.
    • a magyar Facebook oldalak 90%-nak látogatottsága nem éri el 150-200 főt. 
    • 2017 második negyedévében a Facebookon 9,16 milliárd dollár értékben hirdettek a hirdetők – ez 47 százalékos emelkedés a 2016-os év hasonló időszakához képest.
    • naponta több, mint 300 millió új kép kerül feltöltésre Facebookra.
    • 400 új felhasználó regisztrál a Facebookra minden egyes percben!
    • Egy vállalkozók körében elvégzett felmérés arra világított rá, hogy a Facebook messze a legfontosabb felület vállalkozásaik számára: 62 százalékuk jelölte meg a Facebookot, mint az elsőszámú közösségi média platformot
    • a magyar vállalkozások kevesebb, mint 50%-a van jelen az online világban, és ennek csupán 30%-a reklámoz

     

    Akár hogyan is nézzük, a Facebook nem csak szórakozásra alkalmas, de óriási potenciál van benne, egy XXI. századi cég sikerességéhez elengedhetetlen az online jelenlét!

    A Facebook mindent lát!

    És ez az, amit Neked is ki kell használnod, még a konkurenciád előtt!

    Látja:

    • amit lájkolsz,
    • a kommentjeidet,
    • ismerőseidet,
    • családtagjaidat,
    • korodat,
    • nemedet,
    • végzettségedet,
    • értékrendedet,
    • hobbidat,,
    • kb mindent, amit aközben csinálsz, amikor be vagy jelentkezve.
    Facebook hirdetés
    Egy cseppet rémisztő, de Neked ebből kell előnyt kovácsolnod!
    facebook célközönség

    Lézerpontos célzás!

    És mivel mindent lát, és megjegyez ezért ezzel óriási lehetőséget kínál a Facebook a potenciális ügyfelek, vevők megtalálására. Egy- egy hirdetés során, nem csak az imént felsoroltakat, de további több tucat demográfiai adatra, érdeklődési körre szűrhetünk rá.

    Ráadásul olyan okos a Facebook, hogy ezt a célcsoportot és/vagy és kizárásos kapcsolattal tovább szűkíthetjük.

    Facebook kampány a kezdetektől

    + 8 pont a Facebook mellett!

    Számos lehetőséget nyújt, ami egy kanyiba se kerül, tehát totálisan INGYENES:

    • Üzleti oldalt hozhatsz létre
    • Követőket, lájkolókat gyűjthetsz
    • Kommunikálhatsz velük
    • Posztolhatsz
    • Bemutathatod a cégedet, termékeidet, szolgáltatásaidat, referenciáidat
    • Alkalmazásokat hozhatsz létre
    • Kedvezményes kupont adhatsz a követőknek
    • És még statisztikát is kaphatsz a látogatók neméről, koráról, sőt, még arról is, hogy melyik napszakban, milyen eszközről böngésznek.

    Facebook-on mindenki tud hirdetni!

    Minek ide szakmabeli?

    Jogos a kérdés! – Nem kell!
    • Nincs szükség a varrónőre, ha te magad is össze tudod ölteni a ruhádat, max. nem fog passzolni,
    • Nincs szükség fodrászra, hisz fogod a papírvágót és kész is, max nem mész egy hónapig emberek közé,
    • Ne járj zöldségeshez, hisz a saját kertedben/erkélyeden is meg tudod termelni a zöldségeket,
    • Ne hívj festőt, mert te is ki tudsz festeni, max olyan foltos lesz a falad, hogy többé mást sem fogsz a megvendégelni
    • És végezetül az Online Marketing Studiora sincs szükséged, max alacsony megjelenéssel, magas költségen éred el a céged számára nem releváns ügyfeleket, vásárolókat.
    facebook oldal létrehozása
    Viccet félre téve!

    Természetesen Te magad is kipróbálhatod. Sőt! Javasolni szoktuk minden új partnerünknek, hogy próbája meg, és ha sikeres, akkor gratulálunk hozzá, ha pedig elvész a számos beállítási lehetőség között, vagy horribilis összegeket költött el, úgy, hogy nem lett új vevője, akkor még mindig itt vagyunk!

    Te kiaknáztad már a Facebook adta lehetőségeket?
    Ha nem, akkor most figyelj!

    Minimális költés, maximális bevétel!
    Facebook management 
    INGYEN!
    MOST 3 hónap 2 árért,
    csupán az első 3 megrendelőnek!

    90000 Ft helyett, MOST csak 59990 Ft-ért!

      * kötelező mező

      Úgyhogy a helyzet korántsem rózsás, de ha mégis belevágsz,
      akkor erre a  3 dologra mindenféleképpen figyelj!
      Érdemes átgondolnod a hirdetésedet, ha az alábbiakat tapasztalod!
      • Nem nő az oldaladat lájkolók száma.
      • Nem nő a követők száma.
      • A posztjaidra kevés reakció érkezik.
      • Hiába a több tíz ezer forintos költés, az ügyfelek száma nem, vagy alig gyarapszik.
      • Egy hivatkozáskattintás átlagos költsége magas.

      Egy Facebook kampány tulajdonképpen 3 fontos részből áll,

      • Ütős hirdetés szöveg

      Legyen rövid és frappáns, mégis informatív, tartalmazza a mondanivalód lényegét. Ha valódi vendégekre, ügyfelekre vágysz, érdemes valamiféle kedvezményt, ajándékot biztosítani számukra.

      • Figyelemfelkeltő kép

      Amióta több ezren hirdetnek a Facebookon, az embereknék kialakult egy fékle „banner vakság” vagyis akár a hírfolyamban, akár az oldalsávban jelenik meg a hirdetésed képe, figyelmen kívül fogják hagyni, HA nem elég meghökkentő.

      • A megfelelő célcsoport beállítása

      A Hirdetéskezelő használata mára már pofonegyszerű, azonban érdemes szemfülesnek lenned, hisz elég egy kis figyelmetlenség, és ottfelejtett pipa, és hiába állítottad be a megfelelő korú, nemű, lakhelyű, érdeklődésű körű célcsoportot, a Facebook felül fogja írni. Továbbá fontos, hogy a weboldalad legyen összekötve a Facebook képpontal, ugyanis csak így tudsz egyéni célközönséget gyűjteni, arról nem is beszélve, hogy a remarketing hirdetéshez elengedhetetlen.

      facebook hirdetés tippek

      SZOLGÁLTATÁSAINK

      null

      Weboldal és webáruház készítés

      Ne bízd a vak szerencsére a sikereidet!Tovább olvasom »
      google hirdetés

      Google hirdetés

      Szeretnél benne lenni a Google TOP10-be?Tovább olvasom »
      null

      SEO, azaz keresőoptimalizálás

      Lépj a versenytársaid elé most!Tovább olvasom »
      null

      Facebook reklám

      Cserkészd be a vásárlókat szórakozás közben!Tovább olvasom »
      null

      Email vagy blog marketing

      7 érintés, és beindul az ügyfélszerzés!Tovább olvasom »
      null

      Arculattervezés

      Tűnj ki a tömegből, légy egyedi!Tovább olvasom »

      MUNKÁINKBÓL