Google hirdetés

Google Adwords

Építs márkát, erősíts a brand-et, növeld a márkahűséget és természetesen a profitot!
A Google ebben nagyobb segítségedre lesz, mint gondolnád!
Aki nincs jelen, lemarad! Ugye te ezt nem szeretnéd?

Google Display Hálózat

Érd el böngészés közben a potenciális vevőidet!

Te reklámozod magad a Google keresőben?

Google keresö

GOOGLE DISPALY HÁLÓZAT

Már te is biztosan találkoztál vele, csak nem biztos, hogy tudtál róla!

Tulajdonképpen ebben az esetben a bannerként megjelölő hirdetésekben várhatod az általad elindított kampányt. Weboldalak millióit érinti, mint különböző híroldalak, blogok, de a Gmail-t, és a Youtube-ot is. Ezek azok a szövegek között/mellett/alatt található hirdetés boxok, melyekkel böngészés közbe szoktál találkozni.

 

A Google AdWordsben indított remarketing kampány mente kísértetiesen hasonlít a Facebook-éhoz:

  • Remarketing kód lekérése, beillesztése
  • Adatbázisgyűjtés
  • A tervezett kampány célközönségének listázása
  • Kampányindítás

LÁSSUNK EGY KIS KÖNNYED ÉRDEKESSÉGET A GOOGLE-RŐL:

  • a Google, világ elsőszámú keresőoldala 1998-ban indult, idén 20 éves
  • a kezdetekkor naponta 500 ezernyi keresést indítottak el rajta a felhasználók, ma ez a szám másodpercenként kétmillió
  • a Google tulajdonosai nem kockáztatták meg, hogy az emberek félregépeljenek, így megvásárolták az összes hasonló domain nevet, mint a gooogle.com, gogle.com, googlr.com, de övék a 466453.com is.
  • az első dizájnjukat, ami azóta is szinte változatlan, 1996-ba készítette a két alapító
  • Google Doodle-nek hívják a keresőoldal logójának alkalmi, speciális változatait, melyek jeles eseményeknek, érdekességeknek állítanak időszakos emléket.
ingyenes facebook

REMARKETING, REMARKETING, REMARKETING!

Facebook hirdetés ára

Oké, oké, oké, hogy szükség van rá, mert kb. minden online marketinggel foglalkozó szakember ezt hajtogatja, de mégis mit jelent?

Ezt egy kicsit ahhoz is hasonlíthatnánk, mint amikor egy-egy plázában lézengve a kezedbe nyomnak egy szórólapot, vagy esetleg egy kedvezmény kupont. Valószínűleg azért vagy ott, mert a plázában szeretnél vagy vásárolni, vagy szórakozni, vagy enni, de valamelyiket tuti.  Rápillantasz, de nem foglalkozol vele, mert éppen nem aktuális, vagy nem keltette fel az érdeklődésedet. Legközelebb, mikor ugyan abban a plázában jársz ismét, majd ismét megkapod azt a bizonyos papírt, és akkor már csak benézel a boltba, mert felkelti a kíváncsiságodat. Vagy azért kelti fel, mert már szinte bosszant, vagy azért mert aktuálissá vált.

EHHEZ HASONLÓ A REMARKETING, PERSZE NEM LEHET TELJES PÁRHUZAMOT VONNI A KETTŐ KÖZÖTT!

Biztosan te is kerültél már olyan helyzetbe, hogy pl. fűnyírót kerestél a neten, vagy azért mert online akartad megvenni, vagy csak tájékozódni szerettél volna, hogy mi a felhozatal. És pár nappal később a Facebook, és Google fűnyírós hirdetésekkel volt tele.

EZ ESETBEN BIZONY TE IS EGY REMARKETINGES HIRDETÉS „ÁLDOZATA” VOLTÁL!

Akárhogyan is nézzük, ez egy csöppet ijesztő, de a kezedben a kulcs, hogy minimális ráfordítással érd el azokat az embereket, akik bármilyen interakciót végeztek akár a weboldaladon, akár a céges Facebook oldaladon.

HOGYAN LEHETSÉGES?

A remarketing első fázisa az adatbázis gyűjtés, melynek mérete a honlapod napi látogatottsági szintjétől függ.

A remarketing indításához első lépésként a programozódra lesz szükség, aki egy speciális kódot illeszt be a weblapod forráskódjába, mely minden látogatónál működésbe lép. Egy cookie-t küld a látogató gépére, melynek segítségével begyűjti az adatokat. Teljesen mindegy, hogy épp Gmail fiókkal vagy Facebook fiókkal vagy bejelentkezve, ez a bizonyos süti eltesz téged (a felhasználó fiókos) a memóriájába, és a remarketing kampány során a Google AdWords és a Facebook ismét elővesz.

HOGY MIÉRT JÓ EZ NEKED, MINT HIRDETŐNEK?

Mert el tudod érni újra azokat a potenciális vevőket, ügyfeleket, akik bármilyen módon rád találtak, csak valamilyen oknál fogva elhagyták az oldaladat. És ahogyan az meg van írva, 8 érintés szükséges ahhoz, hogy valakit behálózz!

Még mindig úgy gondolod, hogy neked nincs szükséged online jelenlétre?

Akkor Neked még egy kis időre van szükséged, amit a konkurencia lelkesen kihasznál.

Kattints, és tudj meg még többet

Facebook kampány

Te kiaknáztad már ezeket?

MINIMÁLIS KÖLTÉS, MAXIMÁLIS BEVÉTEL!
FACEBOOK ÉS GOOGLE
INGYEN!

3 hónap 2 árért!

90000 Ft helyett, MOST csak 59990 Ft-ért!

* kötelező mező

SZOLGÁLTATÁSAINK

null

Weboldal és webáruház készítés

Ne bízd a vak szerencsére a sikereidet!Tovább olvasom »
google hirdetés

Google reklám

Szeretnél benne lenni a Google TOP10-be?Tovább olvasom »
null

SEO, azaz kereső- optimalizálás

Lépj a versenytársaid elé most!Tovább olvasom »
null

Facebook reklám

Cserkészd be a vásárlókat szórakozás közben!Tovább olvasom »
null

Email vagy blog marketing

7 érintés, és beindul az ügyfélszerzés!Tovább olvasom »
null

Arculattervezés

Tűnj ki a tömegből, légy egyedi!Tovább olvasom »

MUNKÁINKBÓL